» Bezpieczeństwo

Wysyłki i dostawa zamówień w czasie długiego weekendu majowego.

24-04-2018Szanowni Państwo !

W nadchodzącym tygodniu, wtorek oraz czwartek są świętami państwowymi.
Pracownicy obsługującej nas firmy kurierskiej dzień 2 maja różwnież mają wolny od pracy.
W pozostałe dni tj. 30 kwietnia i 4 maja, można się spodziewać zmniejszonej obsady kierowców.

Składając w najbliższych dniach zamówienia, prosimy wziąć pod uwagę możliwość wystąpienia niezależnych od nas opóźnień w dostarczaniu przesyłek.

 
Przeczytaj całość

Kontakt

  • Cube Art
    NIP: 6182169505
  • E-mail:sklep@creativa.sklep.pl
  • Telefon+48 606 467 987
    +48 501 208 559
  • Godziny działania sklepuZakupy: 24h | BOK pn-pt 9-17

Reklama

  • Orac
  • Europlast
  • NMC
  • wyceny

Systemy płatności

  • Dotpay

Statystyka

  • Ilość kategorii: 17
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 44
  • Aktualnie klientów na stronie: 2
  • Sklep odwiedziło: 172209 klientów
  • Sklep działa od: 04-12-2014

Najczęściej wyszukiwane

Bezpieczeństwo

Dokładamy wszelkich starań, aby Klient dokonujący u nas zakupów miał gwarancję bezpieczeństwa dotyczące zarówno jakości dostarczanych towarów oraz zasad przechowywania danych osobowych.

Podczas podawania danych wrażliwych, połączenie z naszym serwerem jest szyfrowane protokołem SSL.

Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony ,przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Wszystkie dane przechowujemy na specjalnie chronionych bezpiecznych serwerach. Dostęp do danych mają tylko wybrani pracownicy naszej firmy.

Sprzedajemy tylko oryginalne produkty.

Każdy produkt pochodzi z legalnej polskiej dystrybucji, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.

Dokładamy wielu starań o wysoką jakość opisów produktów i udzielamy dokładnych informacji technicznych przekazanych nam przez producentów.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów.

Każda przesyłka jest ubezpieczona.

Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczek.

Prosimy w obecności Kuriera sprawdzić stan otrzymanych produktów, a w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia, spisać z nim odpowiedni protokół szkody, opisując:

- uszkodzenie opakowania typu rozdarte, wgniecione, złamane

- wskazując konkretne, uszkodzone produkty oraz ich ilość

Należy poinformować nas o zdarzeniu oraz przesłać do nas drogą mailową skan lub fotografię protokołu szkody a oryginał drogą pocztową.

Na podstawie otrzymanego protokołu, wyślemy nowy towar, najszybciej jak to możliwe lub zwrócimy wpłaconą należność.

Każdy, zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta.

 


Przejdź do strony głównej